Tillbaka till startsidan

Normal today-update

Året har ändå börjat bra. Bortsett från min huvudvärk som ständigt hemsöker mig(!!!). När fan ska den ge upp? Alltså jag menar att ha det 1gång i månaden.. fine! men att ha det så fort jag gör något som är lite mer än att chilla runt hemma så ska den komma. Ah, orkar fan inte mer! Något måste göras och det är snart!
Nåja.. idag har jag jobbat. Var nere i byn vid 6 (mamma körde mig.. taaack!!!) och arbeta fram tills lite efter 14:00. Blev sedan körd hem. Kastade i mig mat och ringde sen bästiiiis! Hamnade tyvärr sedan i sängen och det blev inte så mycket med packandes. Utan resväskan kom fram - jag spritade ner allt som gick med handsprit/antibakteriellsakmojs och sen blev den liggandes där.. tom.
Började så smått att göra vid mig lite senare och när Robin kom så körde vi till Ica och handlade lite snabbt och sen snabbt iväg till födelsedagsgrisen. Japp, japp. Sent kom vi - som vanligt. MEN.. bättre sent än aldrig (fortsätter med den där positiva inställningen ;))
Vi åkte hem runt 9 för jag var tvungen att packa och försöka få bort min huvudvärk. Huvudvärken är fortfarande inte borta, men packningen lyckades jag nog bra med. Vågar inte säga fullt ut att jag lyckades med den, får det kan bara tiden avgöra ;)
Tog precis ett fotbad nu såhär på kvällskvisten och nu mår fötterna mina bra. Imorgon är det Deutschland!!
Pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback