Tillbaka till startsidan

Wieder in Deutschland


Lite smått och gott som jag tog med mig till Hamburg! Det mesta är väl rätt svenskt (nyponsoppan om inte annat) utom det PEZ-godiset. Så nyponsoppa blir det kanske ikväll. Se hur pass mycket de tycker om det. Haha! Larissa tyckte ju det smaka skumt - gör säkert de med, men ja.. tanken som räknas och jag tycker om det så jag tycker de borde testa iaf :D

vad mer? jo.. det regnar då alltid här. Nu öser det ner och igår var det ju storm på kvällen men innan dess så hade det med regnat.
Planer för imorgon är att bege mig ut i detta skitvädret och träffa Annika! Jag är jättesugen på att åka in och shoppa lite, trots att de förmodligen inte har någon rea x) men sminkborttagning och sådant mååste jag ändå köpa nu när jag är här eftersom det är så mycket billigare :)
Ikväll ska vi ut och äta iallafall :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback