Tillbaka till startsidan

Augusti!

Moin, moin!

Igår var väl en bra dag. Egentligen var annat planerat men man kan ju inte räkna med oförutsägbara händelser.. tyvärr!
I lördags var vi på bio och såg pirats of the carribien. SKITBRA! sen när vi kommer ut och ska åka hem, gissa vad som händer?.. Bilfan startar inte. Den hörs liksom bara, det är precis som den aldrig riktigt nodde fram till det där som gör att den börjar brumma  - motorn med andra ord, hehe.
Så jag ringde mina föräldrar och de kom dit och testade ifall det var batteriet, trots att de inte trodde det. Men ett försök var det värt. Det var ju inte det då heller förstås så vi åkte hem i deras bil.

Igår så fick vi stiga upp tidigt för att komma in till en lugnare trafik i Malmö. Där klydda det litegrann med eftersom en anledning som jag inte kan nämna här, för den är olaglig x) och sen för att det ytterligare skulle vara olagligt att köra med mamma och pappas bil för att bärga Robins eftersom det är världens pansarbil och väger enormt mycket mer än vad vår bil får dra, haha.
Nå ja, Robins mamma och pappa var redan i stan i alla fall, eftersom de tömde mormor och morfarns lägenhet. De fick göra det klart och jag och Robin gick runt lite i stan. Gissa vad jag köpte....


RULLOR!!! :DDD + handledsskydd!

Efter den lilla roliga händelse blev det att återgå till bilen. Robin satte sig i förarsättet och jag och de två andra puttade ut möget från en parkeringsplats till typ låångt! sen bärgning då. Tog lagom långt med tid. Puss på den.
Runt åtta blev dagen fin igen då vi körde med rullorna längst havet x') och förutom huvudet så tog jag ett isbad i havet..mysigt :)..

Idag ska jag in till videoaffären, tror jag den heter och fota mig, precis som Hampus. Därefter kör vi till stan, tror jag.. vet inte var banken ligger, men vi ska till banken i alla fall och fixa Id och internetbank till mig och sen något annat till Hampus.

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback