Tillbaka till startsidan

Leute, leute, leute..

"tut mir leid, tut mir leid.. blablabla"!!!! Alltså jag är så jävla trött på att höra de där orden. De spelar liksom ingen roll längre. Man ska då bara använda de orden när man verkligen är ledsen annars kan man lika bra skit i det! Jag har inte brytt mig så mycket om de tidigare men nu är det fan nog och det är inte första gången jag säger det - tyvärr. Men jag vill ju fortsätta vara en god människa och inte behandla de som de behandlar mig. Rätt el. fel? vet inte. Nåja, jag avvaktar och ser hur jag gör. Finns ju en anledning till att jag från början inte berättade för någon av de att jag skulle åka hit.
Jaja, för övrigt har jag haft en toppendag med familjen här och Annika (fick äntligen träffa henne igeeeen :D<3) och för mig är det tillräckligt för att känna att den jobbiga resan var värd det! Synd att det finns (ursäkta ordvalet) idioter bara som vill tro att de är så jävla viktiga hela tiden bara. Fan bara tragiskt. Synd också att jag aldrig har haft någon (stor) anledning till att bli arg ofta på tyska för då hade de fan fått höra alla fula ord som jag har, men just nu kan jag typ bara scheisse och det räcker inte så långt. För vad det gör så... uhhhh.. finner inga ord. Beteendet äcklar mig bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback