Tillbaka till startsidan

bleib wie du bist

Känner mig så rastlös, men vet samtidigt inte vad jag ska hitta på. Sitter och väntar på svar ifrån L, men hon brukar heller inte svara fråns runt 2-3 tiden.
Känns som jag tittar på film då jag inte gör någonting och det vill jag inte mer. Film är bra ja, men man kanske ska leva i verkligheten ett tag och inte leva i någon annans liv/historia timme efter timme.

Vet ni vad det värsta är med? Känner mig typ hindrar från att göra något bara för att jag inte förstår hur det går till med bussbiljett och sen är det även med sjukt dyrt så känner mig typ fast i Svedala.

Hade varit kul att gå på tivoli idag, åka till ven och cykla eller vad fan vet jag. Vad som helst hade varit välkomnande. Sen kommer det ju in en annan faktor också.. vet ju att jag måste hjälpa till med annat här hemma nu och vill det med på något sätt. AAA, det är sådant jävla velande hit och dit så jag blir rent insane.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback