Tillbaka till startsidan

Clean the room

Blev väckt av pappa idag för att han tyckte att jag skulle läsa igenom papperna som hade kommit om L, so i did.
Har förresten hittat mitt favoritpålägg, eller vad man ska säga. Så frukost och lunch/mellanmål, när man har en liten mindre hunger blir lite godare nu igen, haha. Tycker fortfarande om ost men har förätit mig litegrann på den.

Annat nytt finns det kanske inte direkt att berätta om nu. Städa rummet ska jag i alla fall göra idag på mammas kommando eftersom hon vill att det ska se bra ut när en sådan kontrollerar dyker upp, haha. Ja, jag förstår ju tanken och jag vill inte heller visa upp mit rum stökigt, men vad jobbigt att städa! DOCK... så är det faktiskt inte så stökigt som det brukar så det blir inte så väldans mycket att städa heller.

oh en annan grej... gud, snart börjar skolan!! Me do not want tooo, aber what to do, ne? nichts.

pussen kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback