Tillbaka till startsidan

Den där hyprokondrin...

Blir så rädd av hjärtat mitt. Idag har det gjort ont för många gånger, tycker jag och igår gjorde det med lite ont. Vågade dock sova i alla fall för tussi var där, men idag är det andra bullar, he-he. No tussi, no sleep. Nej, till att överdriva kanske men det är svårt att sova och det blir inte lättare av att jag är rädd att jag inte vaknar upp imorgon. HEJ HYPROKONDRI!!!
Om jag ska försöka tänka realistiskt så kände jag imorse att jag hade lite pytte ont i halsen och då kanske det är en förkylning på gång och när jag anstränger mig så reagerar mitt hjärta på det/blodet - vad vet jag? I går, eller ja okej, det är ju i för sig i förrgår nu, men ja.. då blev jag rent trött i hela kroppen. Kände att jag knappt kunde röra mig. Typ sådan influensa-känsla.

Jag vaknar väl upp imorgon som vanligt, antar jag för om det är något jag lider av så är det hyprokondri.

Gónatt :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback