Tillbaka till startsidan

Leaving home

Gissa vem som flyger idag? LARISSA!
Idag lämnar/lämnade hon Schweiz och befinner sig antingen eller befinner sig snart i Sverige. Gud vad nervös hon måste vara och spänd på allt!

Hennes rum är fortfarande inte riktigt klart och inte heller hennes cykel. Likaså är inte min cykel heller klar och inte har jag städat mitt rum heller.
En anna grej som med måste göras är att fixa om toaskåpen. När mamma tidigare sa att vi inte skulle ha någon så fyllde jag på med alla mina grejer. Bra där.. nu måste jag ta bort de igen och organisera om, haha.

status angående min förkylning: fortfarande halsont och hosta på natten (hoppas den går väck snart istället för att bygga på sig!!)

Nu ska jag kasta i mig frukost och göra vid mig. Ska ta tvätten och efter det (om Robin har kommit hit och är klar) åker vi till hans farmor och farfar och säger hej, hej och umgås litegranna.

Usch vad jag känner mig stressad över städning och cyklen. Pappa ssa i för sig att han skulle fixa den idag, så hoppas han gör det med. Vill dessutom att han fixar min med, haha. Vill inte gå till skolan när den börjar, hehe.

Mulan snarkar som en tant så ska knuffa till henne lite nu.

Kramis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback