Tillbaka till startsidan

Öppnat dörrarna

Nu äntligen!
Den 13 augusti anländer Larissa ifrån Schweiz till oss! Det ska bli så himla kul!
Först blev jag såklart jätteglad när jag fick höra det, men sedan blev jag ta mig katten nervös. Nervös för att det verkligen är på riktigt nu. Jag vet ju om att hon med är jättenervös... såklart. Men jag tror med att det är tillåtet att vi är det.
Hon stannar inte mer än 2 månader men på 2 månader kan man utbyta en hel del.

Till helgen blir det alltså till att städa och göra i ordning hennes rum!

Härmed inför jag alltså en ny kategori som ni senare hittar under utbytesår -> välkomstfamilj


Kommentarer
Postat av: eem

Yey så himla kul! Det som är så bra med att ni är värdfamiljs så precis när du kommit hem, är att du vet nästa exakt hur hon känner sig! och jag tror det är till en stor fördel :)!

2011-08-03 @ 08:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback