Tillbaka till startsidan

3 TIPS: Julklappsleken

Jag är ingen som går och letar efter tips direkt. Speciellt inte för att lägga ut på bloggen, men nu när jag ändå chillade runt på stan igår och för ett tag sedan så kom jag på att ifall någon annan med gör julklappsleken så kan jag ju skriva ett litet inlägg här om billiga och fina presenter man kan köpa ^^.
Tips 1:
Dessa söta glasen som nu används till värmeljus. Tiger, 3st/20kr!!!

Tips 2:

Tandborstehållare för 30kr på bolagret!! (3st tandborstar för att jag inte har slängt min gamla^^)
Lycktan kostar med 30kr och finns inne på Tiger!

Tips 3:
Små julhjärtan att hänga var som.. 10kr/st inne på tiger!

Kommentarer
Postat av: EMMAS!- julkalender i bloggen

sv: okej =) allt bra?:D

2011-12-04 @ 21:37:56
URL: http://eemma.se
Postat av: issa - tjejrappare och låtskrivare

sv: åå tack för tipset! ska plugga stenhårt nu kommande 4 veckorna. MÅSTE klara detta!

2011-12-04 @ 23:35:09
URL: http://issabellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback