Tillbaka till startsidan

orkar inte plugga..

nepp, I don't. Det är liksom andra advent och jag känner att jag hellre gör roligare saker. T.ex. så hade det varit rätt lockande att springa ner på stranden och hoppa i snön och sådär.. bara det att vi inte heller har någon snö. Gud vad denna advent har börjat tråkig. En jobbig grej var också inatt. FYFAN! Jag började drömma om någonting som blinkande och plötsligt så bara: KABOOOOOOOOOOM. Fy fan vad skraj jag blev. Regnet öste ner och ovädert var verkligen över oss för direkt efter blixten kom smällen. Man hann liksom inte räkna.. Seriöst om Emelie hade varit här (vet i för sig inte hur det var i svettdala) så hade hon fan blivit livrädd!! för jag blev riktigt rädd men jag är inte ens i närheten av hennes rädsla för åska och sådant.
Till en sjuk grej nu... efter att jag lyckades med att somna igen så drömde jag senare om att jag av någon anledning blev rullstolsbunden. Kunde gå ibland men mina ben var rätt svaga, om man säger så. Det konstiga i det hela... jag kände mig lycklig??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback