Tillbaka till startsidan

Sie haben mir gesagt dass sie alles für es tun würde. Wiederholen sie es bitte!

Har till viss del haft en bra dag idag men egentligen inte. Har så sjuuuukligt ont i nacken -.-' Att det ständigt blir så, det fattar jag inte!! :( Eller jo.. den är svag, men ah!! Ja, massage behöver jag snart! fast helst en starkare rygg, haha^^)
Idag höll vi på med inspelningen i skolan idag, klippning osv. är typ klart. Ska bara ändra min berättarröst och möjligtvis lägga in fler bloppers.. sen är det fertig. Därefter drog jag och min onda nacke mig upp till "mediarummet" och påbörjade informationsfoldern. Kom kanske inte så värst långt, men har iaf godkända bilder över på datorn och en text att arbeta med. Vi kom typ fram till en "mall" men just nu ser foldern ut som en katastrof med bara massa text, haha.. ja,ja allt har sin början ^^)
Gick sedan upp och väntade tills mamma hade slutat och sen gick vi hem tillsammans.
Nu ska jag sätta igång och plugga på religionen.. fyfan. Inte läst ett ord och imorgon har jag prov. DÖ! jaja, jag måste fixa det!! så ja... nu får jag nog ge upp skrivande här då.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback