Tillbaka till startsidan

the studylife

Har suttit och pluggat NkB nu i timmar! fan vad jag är äcklad på det. Nu har jag gjort klart instuderingsfrågorna, men inte FAAAN är jag klar för det. Måste förstå begrepp, måste läsa sidor, osv. känns som listan aldrig tar slut med detta jävla ämne. På torsdag är det prov och då måste jag inprincip förstå hela människokroppen - jag som hade överlämnat det till läkarna! Förstår inte varför jag ska kunna sådant. Jag kan ärligt säga att denna kursen har inte hjälp mig särskilt mycket. Det känns många gånger som att undersöka rymden. Jag bokstavligt talat hatar att prata om rymden för jag blir galen. Tycker det är så sjukt hur allt fungerar och att vi bara.. NEJ NU SLUTAR JAG. I alla fall så.. jag vill INTE veta hur världen är uppbygd, inte heller hur min kropp fungerar.. Ihhhhh!! Så jobbigt.
Ja, man kan ju verkligen säga att jag hade föredragit att vara lyckligt ovetandes!
bild från weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback