Tillbaka till startsidan

11.11.11

..bara för att alla andra ska nämna att det är en massa elvor i datumet idag, så ska banne mig jag också göra det. Ska jag vara ärlig så skriver jag mest detta inlägg för att undvika en ångestattack. Fy vad dagen har varit kämpig! Alltså skriver jag, så sysselsätter jag mig och så kanske ångesten går och gömmer sig litegrann. Egentligen finns det ingenting positivt med att ha den och den är fullkomligt onödig, därför 1. om jag blir sjuk så har jag redan varit "låtsassjuk" och då kommer nästa sjukdom att ta kål på mig. 2. när jag kan må bra, så mår jag istället dåligt? Totalt ologiskt och jag förstår inte hur det fungerar. Det krävs minsta lilla medel för att det ska trigga igång hela ångestprocessen. Innan var pappa på toa och jag kände hur ångesten började leta sig fram så fick knacka på dörren och fråga om han var okej - det var han, tack och lov! Det som var knappen till den attacken som vill fram nu var att Hampus hostade lite. Alltså aaaaaaaah monster i mitt huvud, försvinn!!! känner mig för fan som en psykopat!
och den här JÄVLA klumpen i halsen och muntorrheten.. bara försvinn, jag orkar inte mer! Varför kan allt inte bara vara som vanligt? varför finns bakterier som orsakar magsjuka? varför finns panikångest? vad tjänar det till?
god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback