Tillbaka till startsidan

Mot brevlådan

Jag förtstår inte varför jag tidigare har klagat på att vara ensam tjej i syskonskaran och att vara i mitten. Det ger ju mig bara en massa förmåner med sådana snälla bröder som jag har ^^. Behöver jag hjälp är de alltid där och även ifall jag inte frågar om vissa saker så får jag bara det sådär. Hehe.. Precis så dök hampus upp på mitt rum och frågade om jag ville ha ett par jeans på nätet. Jag bara "ja.."så sa han "ja eller något annat, kolla här inne..". Så jag letade igenom sidan och hittade några kläder jag ville ha och sen beställde han bara de till mig sådär. Så sjukt snällt :O

Kommentarer
Postat av: Eem

Jag vill med ha snälla syskon :( sjukligt snygga kläder :D

2011-11-12 @ 18:51:09
URL: http://@

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback