Tillbaka till startsidan

Cooling foot lotion

Det är nästan så man får lite dåligt samvete när Robin igår sa: "det är inte många som tar det ansvaret du tar". Då han syftade på matten. Dåligt samvete därför jag vet att jag borde göra det nu, men orkar inte. Fast jag ska i alla fall, hade först tänka pausa lite med en film eller ett avsnitt utav en serie, hehe.
Var i stan med Malin i alla fall. Vi satte oss på Espresso house, fikade och gjorde projektplanen, mejlade organisationer, osv. Så fick vi någonting vettigt gjort :) Därefter gick vi en liten tur i Malmö. Jag använde mitt presentkort på The body shop, så nu är jag ägare utav en lotion, jag länge velat ha :) puss på det.
KÖP DEN! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback