Tillbaka till startsidan

Dressed on

Visst är känslan av att inte veta vad man ska ha på sig till ett visst tillfälle ett väldigt stort problem? Gareroben är fullproppad med kläder men inte fan finns det mycket man vill ta på sig och om man då kanske, kanske har någon aning, så vet man inte om det passar att ha det på sig till det tillfället.... ah, i-landsproblem!
Köpte en klänning för ett tag sedan, som jag inte har använt ännu.. vet inte om jag kommer att göra det ikväll heller, men tycker om den gör jag. Känns som jag vill ha klackar till den klänningen för att den inte ska bli för "Lång" så ja.. kanske ska ta ett par tajta jeans istället med högre klackar?
Här är klänningen iaf:
Måste hoppa in i duschen nu och börja göra vid mig. Restaurang kl.6! wiiiiii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback