Tillbaka till startsidan

LOVE YOU!!!


suddig bild </3

Har skypat med min fina Annika idag! Första gången vi pratar på 2månader och 1 dag... fy, det känns inte bra. Saknar henne så himla mycket och tänker på henne ständigt. Hur kunde det bli såhär, att en av mina finaste vänner sitter i Finland, Olulu... jävla oluluulululuuu, varför har du min eskimåisss?
Mer än en timmes gråt och skratt blev det idag. Fy vad jag har saknat dig så jävla mycket!!
HAB DICH LIEB!! BESUCH MICH DEINE DUMME ESKIMOOOO ;) DU MUSS JETZT EIN BISSCHEN ARBEITEN UND GELD KRIEGEN ;) hahaha... ich soll gar nicht sagen, haha! Ich muss ja auch arbeiten und geld kriegen, so ich zu dir fahren kannst! möchte gernee deiner kleiner dorf sehen :DDD haha! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback