Tillbaka till startsidan

Made a difference

Denna träningsverk är nästan outhärdlig pga. den förkylning jag hade ifrån en början! Att jag glömmer bort att jag var förkyld och börjar träna... då är ju något inte riktigt okej, alltså.

Hur som helst. Det mesta börja rulla på nu, sakta men säkert så. Känner mig inte lika nedstämd mer. Ett tag trodde jag att jag höll på gå ner riktigt och var inne och luktade på deperession. Naja, nu är det i alla fall bättre.

Igår stannade jag hemma på förmiddagen och middagen ifrån skolan men gick dit till matten eftersom jag inte kan missa någonting där, oavsett om jag är sjuk och knappt kan gå. 100% närvaro har jag och det ska jag försöka ha så länge som det bara går! Vill verkligen klara detta, för jag vill inte sitta med matten nästa termin också! Fast blir det så, så deppar jag inte för det. Då var det väl meningen så då och eftersom jag redan har en termins erfarenhet av kursen så kanske det går lättare nästa termin då. Saken är i alla fall klar. Jag ska inte ge upp den! Annars kan jag ju bara forstätta drömma vidare om de olika yrken jag funderar på att jobba med.

Första lektionen idag var naturkunskap B. Den är inte särskilt rolig den heller fast trots att jag trodde att jag inte skulle komma upp ur sängen idag, så kom jag upp, pga. att jag hade vilat igår. Fick gjort väldigt mycket på uppgiften "hur fungerar det" och det känns väldigt bra! Nu har jag bara 2 saker till att klistra in i arbetet och sen ska jag köpa saker till redovisningen och trycka ut faktablad till klassen.

Nu ska jag titta runt på cyklar på internet hade jag tänkt. Vill ha något likande denna, fast vi får väl se hur det blir med det, haha!

 

Vid 3-tiden är det dags för tandläkaren och nu ska jag plugga. Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback