Tillbaka till startsidan

You put my love on top

Tror nästan att när man önskar sig förmycket, så är det då man blir besviken eller liknande. Jag orkar inte må såhär. Orkar inte ha att göra med dessa ständiga känslor. Får i för sig vara utan de någon timme hit och dit.
Inte för att jag har gjort så mycket på sistonde och det vet jag ju anledningen till det också, men det är ju också roligt hur få det är som lyckas se när jag mår dåligt, trots att jag ser det på alla andra. Varför är det så för? Är jag för stolt för att visa att jag också är ledsen eller är det inte mig felet ligger i? Eller så kanske det är bådera. Känns inte rättvist iallafall.
Men han förstår mig till viss del i alla fall. Allt kan han inte förstå, och det förstår jag(!) men att han åtminstonde ser. Att han bryr sig, att han bara liksom vet att det inte är bra med mig. Gud ska veta vad glad jag är att han alltid finns vid min sida. Jag har skrikit och gråtit nu, bett om jobbiga grejer, sagt saker som är tunga att bära, men ändå, ändå så står han kvar här, bedvid mig och ser inte ut att vara på väg någon som helst stans.
Jag förstör hans dagar och är inte värd det jag får tillbaks egentligen men av någon anledning så ger han mig allt han kan ändå.
Jag kan inte förstå hur dåligt jag sov inatt, att det gjorde ont i mina ben och mage. När det sedan var dags för att gå upp så slog något till mig. Jag kunde inte längre bara. Stängde av ugnen. Tog telefonen, tog på mig mina rosa flipflops trots mina tjocka vita strumpor som satt på och gick ut i det våta gräset, till min lilla plats. Ringde han och grät floder och han tröstade. Andades och gick in igen, in till mamma och pappas rum. Stängde dörren och ringde ett annat samtal, sen gick jag upp och la mig igen och mådde bättre.
Man kan väl säga att detta lite rent utav är en kärleksförklaring. Jag ville skriva ner det här, för jag vill titta tillbaks på detta när jag mår bättre igen och jag kollar ingen annanstans än här.

Så om du någon gång läser detta mitt hjärta.. Du förstår mig och att du bara låtsadesfisa precis för att jag ska krypa ner i sängen hos dig. Haha du är för gó du! Inte för att fisar lockar, men du ville väcka min uppmärksamhet, haha.. Förresten så är du så sött när du sover, förutom när du sover med dina ögon öppna, det skrämmer bara skiten ur mig, haha!
Jag älskar dig min fina<3

haha<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback