Tillbaka till startsidan

1 augusti 2010 - Tyskland (continued)

För en gångs skull så tänker jag börja med att skriva att jag mår skitbra! Början av dagen var riktigt mög, men sen pratade jag med Robin och Christopher och okej.. jag grät jävligt mycket då men jag fick tillbaks lite styrka och mådde bättre sen. Förresten så är ni underbara! Och Christopher.. jag är så jävla glad att jag har dig som bror. Jag vet att du har gjort mycket skit i ditt liv, kan vara lagom oansvarig och sådär, men jag hade inte kunnat byta ut dig för någonting i världen!

I alla fall så gick jag och åt efter det och maten var god idag igen :)! Sen gjorde Kristina vid sig litegrann och vi gick för att kolla vägen till min skola... jag kommer aldrig hitta om jag ska gå dit sälv imorgon, men Kristina har lovat att hon kör mig dit imorgon... men sen kan jag ju försöka gå hem :)
Vi pratade i alla fall jättemycket under tiden - allt mellan himmel och jord. Och det kändes så bra att få prata om mina nära där hemma! När vi kom hem satt vi oss och drack lite bubbelwasser och pratade massa mer mög. Nästan pinsamt det vi pratade om, men w/e ;P
Nu har vi typ pratat om högtider och jag har visat henne lite från sverige på internet.
Jag känner mig riktigt bra nu... och jag ser framemot julen här... haha x) de firar den typ 3 dagar, miha ;)

puss, kram & godnatt i förväg <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej älskade barn! Så himla roligt att du har mått bättre idag!Är så glad för din skull, det känns bra i hjärtat att veta. Du är en otrolig kämpe!Jättebra att du börjat prata, prata på allt vad du kan. Så spännande med skolan i morgon, då kommer du att träffa flera nya kompisar. Du är stark, du är bestämd, du behöver inte tvivla på dig själv för du vet egentligen var du står. Du är helt underbar och vi älskar dig så otroligt mycket! Puss och kram från oss alla till dig hjärtat! <3 <3 <3 <3 <3

2010-08-01 @ 19:46:37
Postat av: Ihr Bruder

Vad roligt att du fick lite sol på dig idag! Kristina verkar väldigt hjälpsam av sig så dina 28 dagar där blir nog inga problem! Ovanstående person skriver att du är stark. Det vet jag inte om jag kan hålla med om, tyckte förvälkramen vi hade vart lite klen du! Du får ha en riktigt till jul för då kommer jag oavsett.

- Det är bara mamma som har tryckt i dig det haha, du ska inte vara rädd för att vara oförskämd gällande maten, var på plats och hjälp till med den så kan du säkert klämma in vad du gillar och inte gillar =) haha. Kul att maten duger än så länge i alla fall =) Nån rysk mat än?



Robin kom över idag och åt med oss. Tror att vi höll hus i åtminstone 4 timmar med spaghetti och köttfärssås plus kaffe på det och massa prat förstås om allt & inget. Mulan gillade maten också givetvis! Charlie vetifan... Hon strösar omkring som vanligt.



Trevligt att höra det syster! Du har min kärlek tillbaka!



Sie können es so gut haben! Hälsningar från ingen mindre än Mulan, Charlie och den där.



Kram!

2010-08-01 @ 21:33:51
Postat av: eem'

Lycka till i morgon bästa vän! det kommer gå skit bra och jag precis som alla andra är jätte glad för att du mått bra idag!

Puss!

2010-08-02 @ 00:11:39
URL: http://qazm.blogg.se/
Postat av: Din man!

Vi håller tummarna för dig! <3 Skolstarten löser du utan problem, så den kan du vara lugn över! Allt kommer falla på plats tillslut, det gör det alltid ;) Tänker på dig hela tiden!

Som Christopher sa så hade vi tänkt fara dit till Jul och gå på marknad :) Hoppas verkligen man får en chans till att se dig då, men som sagt så är det ju du som avgör vad du klarar mentalt.

Hoppas skoldagen har varit positiv! Älskar dig mitt härta! <3

2010-08-02 @ 11:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback