Tillbaka till startsidan

12 augusti 2010 - Tyskland

Guten Morgen!

Kan börja med att svara på din fråga mamma. Ja, det är den 28 augusti jag åker till min nästa familj. Tror jag lämnar Sarstedt strax innan 10 på morgonen och sen ska jag vänta i en halvtimme eller liknande på tåget i Hannover som tar mig till Hamburg, där förhoppningsvis min värdfamilj står x) För det första så är jag inte så orolig för att det verkar rätt lätt att ta sig dit och för det andra så ska Marcis (han från Lettland) med till Hamburg och hoppa av på samma ställe i Hamburg. Han kommer bara att bo ca 20 min med bil ifrån mig.
Och haha nej.. nu fryser jag inte ;P

Ska snart bege mig till skolan men måste först säga att denna morgonen har varit rätt annorlunda när det kommer till mående och det var rätt skrämmande. De säger att man mår helt okej de första två veckorna sen när det mer blir vardag så kan man få hemlängtan och sådär. Jag vaknade upp... tänkte på att det var den 12:te och fi jag ville bara spy. Ah vad man ville kvida men jag lyckades få bort det med att tänka på annat, positiva tankar. hihi.
Nu mår jag bra igen, men det är läskigt att det verkligen slog mig på min 14:onde dag här. Usch, men samitdigt.. det är ju inte så konstigt när den 14:dagen lyckas bli den 12:e. Uh!

Efter skolan vet jag inte riktigt vad som händer, antar att jag får läxa, så den får jag väl göra. Sen så blir det väl till att chilla här hemma bara.

Kramar!! <3

Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback