Tillbaka till startsidan

13 augusti 2010 - Tyskland

Morsning!

Fredagen den trettonde idag dåja.. har det hänt er något olyckligt?
För mig har det väl inte direkt gjort det. Blev lite stressigt imorse eftersom vi nu börjar kvar i nio och jag glömde lite smått bort det. Kom 5 min försent, men det var ingen fara.
Vi började med orentationlesson idag för att Barbara skulle iväg på möte senare och det var väl okej men det brukar vara rätt bra med att vi först har 2h language och sen 2h orentation, sen lunch sen language igen.. för Barbaras lektion är så jävla härlig! Man får disskutera kring så mycket och det är mer avslappnat och mindre pressat... så det blir liksom en liten paus från allt tysktalande xP

Efter skolan cyklade vi alla (förutom Michael för hans cykel var sönder så han hade bestämt med sin hostmum att bli hämtade efter skolan) till en sjö och fotade och hade trevligt :) Jävlar vad detta landet är fint alltså!
När jag sen cyklar hem så ringer min Irina (min värdmamma) hit och måste bli hämtad för hon har brutit armen på jobb. Vadå typsikt fredagen den trettonde?! Men jaja, så jag, Kristina och värdpappa åkte för att hämta henne.

Nu har jag precis kommit hem typ, håller på att ladda upp bilder på facebook och sen halv tio så ska vi iväg till en av Kristinas vänner som fyllde år igår och fira henne. De ska ut på en klubb sen så jag ska bara vara där ett tag, sedan blir jag hemkörd när de kör vidare :)


& btw mamma, tack för sms:et imorse! Älskar dig så mycket! <3

Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback