Tillbaka till startsidan

15 augusti 2010 - Tyskland

Tjenixen!

Tack & tack för sms:en igår mamma!! Men du vet att min mobilräkning denna månaden kommer vara fruuuuuktansvärt hög va? o.O

Tankar angående igår.. jo, igår var det bättre! På "förfesten" kändes det lite som gårdagen men när vi kom till "baren" så blev det bättre efter redan 5 min kanske när jag tog stegen fram och satte mig vid bordet där jag kände igen några. En kille började pratade med mig och presentera mig för hans faster som var ung (ni vet.. stor åldersskillnad mellan deras föräldrar). Hon skulle åka iväg till London så hon behövde öva sin engelska. Hur bra var inte det för mig? super! för då visste jag att det fanns någon till som inte var rädd för att prata engelska med mig! Killen var också väldigt trevlig! De pratade även om min charm (?), att efter jag hade gått igår så hade folk sagt det, att det fanns något över mig.. trevligt att höra, men jag såg ju nog inte sådär jättrerolig ut :P?¨
Äff, whatever :)
Mot slutet av kvällen hamnade jag mellan 3 fulla killar. Den på ena sidan satt bara och skratta åt de andra två och de på den andra sidan var riiiktigt fulla xP. Den som satt närmst mig frågade mig om jag ville gifta mig med honom, så sa jag ner.. så sa han varför? och då visade jag han mitt halsband jag fick av Robin, så sa han "oh, what a pitty" Sen fick jag även en puss på handen av han... varför minns jag inte o.O, och ja, massa kackel ;P Sen kom Kristina och frågade om vi skulle åka hem, räddaren därja, haha! Så ja, vi sa hejdå till folk och åkte hem :)

Idag är det träff med YFU.. grillning, information och fika :) Partajet startar 16.00, och innan dess så måste vi hinna baka en kaka, hehe :)

Hörs och ses! Tänker på er alla! <3
Emelie.. lycka till imorgon!! <3

Kärleken <3

Amanda

Kommentarer
Postat av: eem'

vilken tur att det blev bättre andra kvällen iaf och skönt att äntligen känna att ngn vill prata engelska :P

Hoppas att du hade super trevligt på Yfu träffen :)

och tack du.. det lär behövas :P <3

Puss :))

2010-08-15 @ 23:04:33
URL: http://qazm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback