Tillbaka till startsidan

16 augusti 2010 - Tyskland

God kväll mina damer och herrar :)

Idag har dagen varit rätt full.. Var i skolan fram till 4 sen efter skolan så stod jag, katia oc marcis och försökte få upp mitt cykellås för det är typ paj :P lyckade efter kanske 15 min x)
Sen körde vi till det vanliga stället och relaxade lite. På vägen hem möte jag och Marcis på getter som hade rymt från cirkusen, så vi stannade och fotgrafferade dem. Sencyklade vi och beställde glass, åt upp den och sen tog jag ut pengar. Vi skiljdes sen åt och jag cyklade hem för att sen åka iväg och handla med Kristina :) Efter vi handlade åkte vi ner till "byn" och åt middag med Nika och Daisha. Jag åt en mozzarellasallad, mummmmss :D
Efter att jag hade kommit hem hamnade jag vid datorn och gjorde läxa. Jag har även skypat med Pauline för första gången idag. Hon har varit i Schweiz i två dagar nu.. rätt intressant vad liknande känslor man kan ha!

Nu ska jag snart nanna, så natti natt på er! sov så gott, love! <3

Amanda

Kommentarer
Postat av: eem'

sv: jo det gör ju det :(( förlåt att jag skriver det såhär, men det sög verkligen :' . skit jobbigt var det :(

men det är som sagt väldans skönt detta med inloggningen, för man kan verkligen gå hem när man inte har lektion utan att känna att fan om tobbe kommer på mig eller nått.. :D så det ser jag fram emot, tror min hund med gör det, för alex drar den 3 sep :(



oh vad sugen jag blev på mozzarella sallad :O Din dag verkar ha varit bra? :)

puss på dig min lovley vän :) <3

2010-08-16 @ 23:01:29
URL: http://qazm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback