Tillbaka till startsidan

19 augusti 2010 - Tyskland

Om jag inte minns helt fel så fyller min farfar år idag.. GRATTIS PÅ DIG! :)
Jag minns rätt va o.O?

Om min dag.. jodå, den var bra. Sista språklektion slog något slint i skallen på mig och jag blev bitter och tänkte "vafan, jag kan ju för fan aldrig lär mig detta jävla språk, jag vill hem.. aaah SVERIGE, WHAT HAVE I DONE?" Sen var jag typ lagom omotiverad och blev irriterad när jag fick en blick och sen fick orden "Amanda" - vilket betydde att jag skulle svara på en fråga. Tänkte bara.. ursäkta, ser du inte att jag inte är på humör? :P haha.. well, ingens fel, men fan vad jobbigt det är med att känslor bara kan komma från världens minigrej, hehe.
Efter skolan gick vi ner i byn och jag köpte lite smått och gott, sen satt vi oss ner för att äta. Jag tog en grekisk sallad.. såklart så digga jag inte huvudingrediensen - fetaosten.. så det var ingen hitt x)

När vi ätit klart fick vi skynda oss för vi skulle tillsammans med Barbara till en musiker som hade dykit upp på en lektion.. jag ska inte säga så mycket mer än.. NIEMAL, NIEMAL, NIEEEEEEEEMAL! Han var ju trevlig och allt det där, inget fel med det! Jag bara kände mig så .. usch jag vet inte... att dyka upp i någons lägenhet sådär för att spela lite musik och lyssna på lite musik samt dansa lite tillsammans.. så osvensk, så osvenskt. Och faktiskt rätt så otyskt med, hehe. Men nej, han var inte heller tysk i grund och botten. Det låter kanske trevligt, men jag var rädd haaha, mest för att man hela tiden hör i Sverige att man knappt ska säga hej till en främling ;P

Efter det så cyklade jag och Katia till "relaxingplacet" och sen dök även Marcis och Elisabeth upp. Vi gjorde lite läxa och bara chillade.
Cyklade sedan hem.. denna gången i fint och friskt väder. Åt potatis med ägg när jag kom hem och pratade med Kristina och Irina. Sen hade Kristina pianolektion så jag gick in på mitt rum. Här inne har jag skrivit mail till pappa, Kai (värdpappa) eller ja det var typ till hela den familjen och lyssnat på musik.

Vi hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback