Tillbaka till startsidan

20 augusti 2010 - Tyskland

Guten abend Leute!

Dagen började nice! Fint väder och jag kände någonstans att jag skulle bli sen till skolan men orkade inte ens bry mig om att stressa. Kom bara 1-2 min försent så ingen skada sked, hihi.
Sen flöt väl dagen på rätt bra. Vi började med orienteringskursen idag för att Barbara senare skulle till Berlin. Vi pratade om Känslor. Först skulle vi välja ett papper med den färgen vi kunde definiera oss över våra känslor/humör för dagen. Katia,Marcis och Micha tog grön. Liisi och Elisabeth tog ljusblå och jag tog röd. Inte för att det min favvisfärg.. eller jo lite, men mest för att jag kände mig bra och ifall jag känner mig bra så känner ju jag bl.a. att jag tycker om favvisfärg denna dagen liksom.. fattar ni x)?
Sen skulle vi brainstorma som vanligt - Vad vi kopplade samman med ordet "känslor".







Sista lektionen med tyska var också kul idag faktiskt! Vi ritade någon skojsig filur genom att höra vad det var vi skulle rita på tyska, hihi. Den skulle ha öron som en elefant, en "Normal" näsa, en stor mun, stora buskiga och svarta ögonbryn, vilt hår, blåa ögon och giraffhals... söt min filur blev, inte sant? :)


Aoup.. efter skolan åkte vi till sjön igen. Fan jag lovar.. dit måste jag ta någon av er någon gång i framtiden! Så sjukt vacker och rofylld plats!
Slutade dock i att jag blev lite lagom tjurig.. man kan väl kalla det missförstånd, eller något, men det lär nog ha tynat väck snart.
Tanken var att jag skulle ha varit på judo nu med några andra, men tyvärr pappa... ingen judo inte, för här hamna jag hemma med huvudvärk. TOLL!

Jag har inte direkt någon aning om hur kvällen ser ut men jag hoppas att huvudvärken försvinner i alla fall.
Har ni planer?

Kärlek! <3

Amanda

Kommentarer
Postat av: eem'

Haha vad söt filur :P!! och varför stressa när det bara skadar en? ;))



planer för kvällen är att kolla tv med pappsi och bara ta det lugnt, hoppas du hittar på något och att huvudet släpper :)! hoppas du får en toppen helg vännen <3

2010-08-20 @ 20:29:46
URL: http://qazm.blogg.se/
Postat av: eem'

menade huvudverken såklart, inte huvudet :P haha puss :D

2010-08-20 @ 20:30:49
URL: http://qazm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback