Tillbaka till startsidan

3 augusti 2010 - Tyskland!

okej... kort inlägg nu innan det blir den 4:de...
"skolan" är super och jag trivs asbra i min värdfamilj! Känner mig lite smått överambitiös i "skolan"... but I guess it is better that way then the other x)
Vi hade mycket språk idag.. 4h... och så kommer det vara varje dag. Vi lärde oss mest verb, hälsningsfraser, hur man uttalar alfabetet, osv.
I slutet körde vi även bingo.. jag använde mina bokstäver och Robins och sen även ett g.. som i good. Vann jag? Hahah... ya xP so it is good letters jaaaa ;)
Efter skolan hade jag följe med Elisbeth en bit... sen gick jag hem, frågade om jag hade tillåtelse att åka till Hannover med Elisabeth och Marcus.. och det hade jag. Kristina körde mig till Elisabeth och sen möte vi Marcus på the trainstation. Kristina hjälpte oss med automaten där och sen åkte vi till Hannover :)
Jag hittade tyvärr inget som jag letade efter.. :( men de har god pizza här x)!
Måste även nämna att jag cyklade så jävla fel imorse... jag var totalt vilsen och det kändes så jävla hemskt :P men jag gjorde mitt bästa och 5min innan vi börja var jag i skolan.. jag cyklade tjugo över åtta och var i skolan vid fem i nio alltså x) Höll dessutom på att köra på en tant.. bad om ursäkt miljoner gånger men hon skrattade mest och sa nog att hon bara blev chockad xP

Vi fick även läxa idag.. läsa sidor som vi ska berätta om imorgon.. usch x) men jag har hunnit med det med.
Ska nanna snart!
Guten Narcht! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback