Tillbaka till startsidan

30 augusti 2010 - Tyskland

Jaoo.. då har man varit här i en månad idag då.
För er som saknar mig (hihi).. så är det nu bara 10 månader och 5 dagar tills jag kommer hem, tror jag? Har jag räknat rätt? ähh strunt samma x)

Nu sitter jag inne på mitt rum i alla fall, undrar fortfarande varför statistiken har skjutit i höjden för jag fick 63 besökare igår och idag har jag redan 21st och klockan är 11?
Någon som vill kommentera och förklara hur de kom in här :P?

Kl. 11,30 ska jag till skolan med hostmum and Janne, det är då vi ska bestämma min profil.. förra årets profiler kollade jag igenom igår och ifall det är samma så är i alla fall "teknik und Medizin" utesluten :P Den det mest lutade åt var den Janne mer eller mindre hade gått (han gick ingen profil, men hade typ de kurserna) - den hete något med earth-profile.
Något som jag kom på att jag glömde in Sweden.. mina gympaskor.. sehr gut Arbeite Amanda.. och vi ska ha sport 2 ggr i veckan här. Vad jag hörde så kunde man möjligtvis välja en "profil" där med.. och de trodde det fanns en arobic/dans-profil.. den tar jag i så fall :P
Men jao.. då kanske det blir gympaskor instead of MP3 till en början x)
Mamma.. jag ska även be om ett intyg ifrån skolan idag så det skickas iväg. Något intyg från YFU angående språkkursen kom nog inte sålångt.. jag frågade efter det och de sa att de skulle höra efter. Innebär kanske att man får fråga igen då.


Har väl kanske inte så mycket mer att säga för tillfället.. min dag har ju precis börjat. Har typ vaknat, gjort vid mig, pratat med Birte, ätit frukost och satt mig här x)
Nu ska bissingarna borstas!

Tjinelingling! <3

Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback