Tillbaka till startsidan

4 augusti 2010 - Tyskland

Redan onsdag nu då. Jag vet inte om jag hinner eller orkar uppdatera efter skolan för då ska jag till Hannover med de andra utbytesstudenterna. Hoppas verkligen jag hittar en tjockare jacka, väska och strumpebyxor (!!!) nu. Hur svårt kan det vara -.-? det finns typ knappt några tjockare jackor.. och de som finns faller inte mig i smaken.. väskorna är bara too much.. x) och strumpebyxor... ja well.. de hittar jag typ ingenstans o.O hittar fåtal tights som jag inte vill ha och vissa tråkiga strumpebyxor som verkar klia.. not so very fun.
Btw.. hur är vädert i Sverige? Det känns som det börjar bli kallare här. Eller alltså frammot dagen är det ju vart men det är inte så att någon går i shorts här.
Mamma... när jag flyttar till Hamburg så finns det en sak du måste skicka till mig. Guess what?

MINA VANTAR!! HUR KUNDE JAG GLÖMMA DEM?!
aja.. tur posten finns ;P

Nu ska jag cykla till skolan snart, hoppas jag hittar rätt denna gång, haha.
Puss och kram. Älskar er! <3

Amanda

Kommentarer
Postat av: Robin

Hoppas du hittar något fint! <3 Annars köper jag kläder och skickar de till dig älskling! :) Hoppas du får en trevlig dag! <3 Tänker på dig!! <3<3

2010-08-04 @ 08:50:17
Postat av: eem'

haha lät lite kul att du skrev guess what, för det är så typiskt att det man är mest beroende av när kylan kommer, Det glömmer man :P

Vädert här.. hmm, det går upp och ner, jag har börjat gå i tjocktröja vissa dagar och leggins.. så det säger väl det, men det är fortfarande dagar som är Vaaarma, det är mest vinden som är kall :(

Ha en super bra dag :D! och hoppas du hittar det du behöver :))!

Puss!

2010-08-04 @ 10:04:29
URL: http://qazm.blogg.se/
Postat av: Mamma

Nyfiken på om du hittade något idag? Vad är det för jacka damen tänker sig? Ja, vi kan skicka dina vantar...såg också dem och tänkte på hur du skulle klara dig utan dem.....

Vad är det för väska du vill ha? Ska vi titta efter jacka till dig? Kliande strumpbyxor är inget kul...

Är det fint i Hannover? Ha en underbar kväll vår sötis! Vi älskar dig jättemycket! Kram från oss alla till dig!

2010-08-04 @ 16:10:24
Postat av: Olivia

Hej Amanda!

Jag hoppas att du har det så trevligt där nere som vi hoppades och är glad över att resan och sånt gick bra :)<3

Haha fortfarande lite grön över att du faktiskt bor i Tyskland nu x)

Btwm, du skulle inte vilja ta bort den nedräkningssaken nu när du tillslut är där? :)

För den lägger sig mitt i inlägget så jag måste kopiera det i ett dokument för att kunna läsa det x)

Stor kram! <3

2010-08-04 @ 17:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback