Tillbaka till startsidan

6 augusti 2010 - Tyskland

Vantarna kan vänta mamma :)!

Usch nu har den här känslan kommit tillbaks. Den där sorgsna. Antagligen så har det med helgen att göra. På vardagarna märker man inte av det för att då går allt undan, man har skola, besök i Hannover med de andra studenterna och läxa. Nu är det liksom tomt för min del. Jag vill umgås med familjen här men samitidgt så är jag så utmattad.. vill inte tas som den mest osociala.. för alla är ju så glada nu när det är helg.. medan man själv bara vill sova. Mitt i allt så har man huvudvärk med. Tråkig som jag är (jag vet.. följer inte YFU:s say YES to everything) så sa jag nej till Kristina att följa med på en inflyttningsfest ikväll. Jag är så trött och vill bara gråta, så det lär jag väl göra och få lite extra huvudvärk på det. wunderbar.

Ni ska få bilder. Har tagit idag.. men jag vet inte när jag ska lägga upp de idag. Nu ska jag nog gå och lägga mig och hoppas jag sover en låång stund så hjärnan kan fixa upp mina tankar eller något... det sägs ju att drämmar ska hjälpa en förstå osv det riktiga livet.

Så... Godnatt sålänge så hörs vi kanske lite senare.
Puss och kram! <3

Amanda

Kommentarer
Postat av: Bror

Kan tänka mig följande, att det blir lite stelt till helgen då det blir mindre att göra för dig. Du är ju inte den som latjar runt på helgerna precis. Mer "fika på stan"-tjejen. Men att försvinna från huset kan göra mycket. Ut och ta dig en joggingrunda i det sunda förnuftet med naturen och samla lite tankar, på så sätt mediterar du omedvetet, för att istället meditera stilla i huset som innebär tankar som går åt det sorgsna hållet. Åt och gå eller jogga. Blir inte jobbigt då du tänkar på allt annat än att springa.



Ha en bra dag, Amanda! Ses snart.



Kramar!

2010-08-07 @ 12:38:10
Postat av: Mamma

Hej gumman!



Du kommer att klara helgen bra Amanda och du, glöm inte att man är aldrig tråkig för att man säger nej! man säger nej när man inte vill och det är en konst att kunna det. Du kan det Amanda!Det kan aldrig vara fel att säga nej till något man inte vill eller känner särskilt start för! ta hand om dig! Vi är med dig och tänker på dig hela tiden!!

Vi älskar dig så oerhört mycket! Många kramar till dig från oss! <3 <3 <3

2010-08-07 @ 17:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback