Tillbaka till startsidan

7 augusti 2010 - Tyskland

Hallojen!

Ja Christopher det har du så jefla rätt i x) Får börja göra det senare :)
Idag känns det i alla fall bättre! hostmum is cooking food and it smells gooooooood :)!
Sen pratade vi något om gå på typ "tivoli".. jag vet inte hur det blir med det men vi får la se.
Annars så behöver jag typ bara göra vid mig sen ska jag se på the hangover med Kristina! Söta hon har letat upp en med bra kvalité på engelska. YEH :') hihih...

MAMMA & PAPPA.. om Hampus, Christopher eller Robin inte har sagt något så har jag lagt upp bilder nu härifrån.. fast jag gjorde det på Facebook.. det blir enklare att se bilderna där och dessutom så laddas de upp snabbare där än på blogg.se.
Så skapa en facebook eller låna deras facebook och kolla ;)

Pussen, kramen och kärleken <3
ps: glöm för fanken inte att pussa Charly på näsan och ge henne vatten inne på toaletten däruppe! ;) bara för att jag inte är där så behöver inte hennes vanor ändras.. eller hur pappa :)? Dricka vatten på toan har hon alltid gjort :))


Amanda


Kommentarer
Postat av: bror

När det är varmt, dricker hon ute i trädgården, det vet du =) Tivoli! Yej wiee!



Mamma har sett dem nu från min facebook.



nej, nu ska jag tralla iväg och sätta på min skjorta, för idag är det club party of klagstorp! =)



Trevlig kväll!



Kram

2010-08-07 @ 14:10:49
Postat av: Mamma

Ups, där fick pappa en knäpp på näsan....ska genást kolla så att Charly har vatten.... Var det trevligt på tivoli? Ja, nu har jag sett bilderna, jättefina och jättekul att få ta del av hur din vardag ser ut i Tyskland! Ser framemot fler bilder! Vantarna är skickade och på väg till dig. Som Christopher skrev, ut och promenera Amanda, det skingrar tankarna och får en faktiskt att må mycket bättre.

Ha en underbar kväll gumman, och gör inget du inte vill!! Älskar dig underbara unge! <3<3<3<3<3

2010-08-07 @ 17:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback