Tillbaka till startsidan

9 augusti 2010 - Tyskland

Okej.. dagen började då fan inte bra. Försov mig först.. Yej på det liksom.. sen så kommer jag ut ifrån huset och märker att det öser och ner och man bara jaha.. nu ska jag cykla snabbt som fan i regn.. ska man börja skratta, gråta eller cykla? Vi körde på det sista alternativet... cyklade fort som fan och när jag är lite mer än halvvägs kanske så ser jag klockan och får upp hoppet.. jag hade cyklat snabbt och skulle nog hinna!! Men icke det inte. Kedjan lossnade och där stod jag nu som en idiot. Det regnade fortfarande, cyklen ville inte cykla med mig och jag hade jävligt bråttom.. så gå,gå,gå,gå.
Jag kom ca 2min förrsent.. pjooh. Och vet ni vad? DET FÖRBASKADE REGNET FICK FÖR SIG ATT SLUTA PRECIS NÄR JAG VAR FRAMME!!!
Men iaf x) Sen så lägger jag mina grejer på golvet och när jag sen går tillbaks för att lägga något och sen går för att sätta mig igen så trampar jag i sönder en sak på min nyckelknippa som inte tillhörde mig.. fi för fan! Så imorgon ska jag till Hannover igen.. och då måste jag handla lim!
Ajao de i skolan är så underbara så dagen blev bättre :) Marcis hjälpte mig att fixa kedjan också så jag kunde cykla hem, hähä :P

Ikväll har jag lagom mycket läxa att göra. Ska fråga värdfamiljen frågor om deras hobbies och fritid och sen lära mig några verb som t.ex cykla, tvätta kläderna, diska.. osv.

Fixade precis spotify på datorn.. känns så konstigt att senast jag var inloggad där var jag i Sverige.. maj god.. måste sluta tänka sådär.

Ska snar bege mig in i duschen och ska väl förmodligen lära mig tvätta idag med x)

Pussen, kramen, kärleken.. adiós!

Amanda

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Stackare, din dag började inge bra:( Hoppas dagen blir bätter. :) Kanske ingen tröst men allt brukar lösa sig, eller hur man sägar x) :D

Många kramisar

2010-08-09 @ 17:40:06
Postat av: Fridalarsson

Irriterande när det ska jävlas sådär asså, då man är som mest stressad och allt!

Kul att du trivs på skolan! :)



Kram

2010-08-09 @ 18:04:33
URL: http://fridalarssonfoto.blogg.se/
Postat av: Mamma

Men fy vilken start på dagen! Vad lär man sig av det? Att saker och ting sällan blir som det var planerat och tänkt! Nya tag och nya krafter. Jag tycker att det låter jättebra om du lär dig tvätta.....hahaha Vad trevligt att du varit iväg på cirkus, tysk cirkus...Du, ha det nu så himla bra du bara kan och ta hand om dig! Glöm inte att du inte ska göra något som går emot dina känslor och värderingar! Puss och kram från oss till dig! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<<3

2010-08-10 @ 15:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback