Tillbaka till startsidan

Mitt rum!


Hängde på dörren när jag kom hem! süss!!


två stora fönster som gör att rummet i vanliga fall får solen att skina in här! underbar fin utsikt över dammen i trädgården med! ihiii :')


Är mycket mysigare än  vad denna bilden får det att se ut!


Klippan - Ikea -SVERIGE! hihi x) likaså hyllan? mihih.. love it iaf! mycket plats för saker och bekvämt med soffa och sådär :) även mycket space till golv så när jag börjar på dans här kan jag öva utan att riva stället x)


Skylten de stod med när jag anlände :)!



presenten från Dyck! där är 2 hjärtan på med förutom denna katten.








den saken i mitten ska man balansera på fingert.. Lenni har gjort den till mig!! nuttiii :D

hittade i hyllan en översättningsbok, svenska-tyska.. den christopher hade när han läste tyska i skolan. Så sött att de har köpt en för mig! x')




So there you have it Leute.. Joruns rum med lite av mina saker - mitt nya rum nu & stormtrivs här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback