Tillbaka till startsidan

1 december 2010 - Tyskland

Wohoooaaa, ny månad! Där ser man :D
Inatt sov jag riktigt bra och hade massa drömmar, minns att speciellt en dröm var så himlahimla härlig, det var typ som jag skrek ut agressioner eller typ.. jobbiga känslor mer i drömmen, så när jag vakna så var det bara så härligt, kändes som jag hade fått ur mig något som gnagt länge.

Idag började jag inte min dag med skola utan jag följde med Kai och Birte och kollade på när Lennart uppträdde med sin kör i hans skola. Så himla sött det var att kolla på! :D
Blev sedan körd till skolan, väntade på att de andras lektion skulle ta slut och sen var det paus.
Nästa lektion var geografi, lagom skoj... sen sista var kunst. BRA LEKTION!
Jag pratade med en ny, riktigt trevlig tjej (!!) och hade även följe med henne en liten bit hem, eftersom jag inte hade cyklat till skolan så bestämde jag mig för att gå hem istället för att vänta på bussen.
På kunsten fortsatte jag, Annika och Isabelle med vårt projekt. FATTA VAD BRAAA DET BLEV!!!!!! Stolt som f.a.n :D! Sen så hade vi tid över så då satt vi i iphoto och lekte, haha. Skojigt :D




föreställningen.


väntade på mig när jag kom hem ifrån skolan. GLAD.? JA!

Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback