Tillbaka till startsidan

10 december 2010 - Tyskland

MOIN!

Fy vad dagen började illa. Jag var på väg till bussen och ser en kille rusa förbi mig och tänker: men lugna ner dig, det är ett tag till, tills bussen går. Ja,jo, skrattar bäst som skrattar sist. Sen var det min tur att springa och ni tror inte hela bussen var fullpackas som vanligt och stänger dörrarna för mig. Så jag kom ca 3m ifrån dörrarna och alla därinne såg att jag missade bussen och kunde skratta. Åh! Kollade på busstidtabellen och såg att det skulle gå en 3min senare. Så fan heller att det gjorde. Så jag började gå SNABBT!! stannade till vid nästa busshålplats och frågade en tjej där om bussen var försenad och hon visste inte. Hur fan kan man inte veta ? o.O
Jaja, jag tappade fart och tid på att stå där så jag fick ge mer en det extra jag redan hade gjort angående att gå snabbt. Sprang en liten bit, skyndade mig att ta min biologibok och mapp i klassrummet och gick sen snabbt till biologisalen. Var ca 3min försenad. Det var fruktansvärt bra jobbat! Normalt tar det kanske 30min att gå till skolan jag gick på halva tiden (innehåll stoppet vid busshållplatsen med), PUUUUH!
Förresten så märktes det inte att jag kom försent för klassen blev precis insläppt då, så jag hann precis! Guuuh säger jag bara.
Skolan gick för övrigt snabbt idag. Konstigt? nej, går bara 3 timmar.
Gick sen hem och ja, chillar mest.

Hare guuuuuuttt! BTW, ni som inte har facebook, via den nya uppdateringen så vet jag att även de som inte har facebook nu kan se mina bilder. Vet inte riktigt hur det går till men ska kolla upp det.

Tschauuuii

Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback