Tillbaka till startsidan

11 december 2010 - Tyskland

Haaallooo!

Idag firade vi Lennart 9 års födelsedag!
Guuud vad högljutt det var, haha ^^ Men det var kul!
De gjorde krukor med fågelmat i typ och sen följde jag och Birte med ut  till en spelplats och spelade lite fotboll. Jag stodd i mål ;), räddade 2 och släppte in 1, hehe. Nästan duktigt, jarååå.

Ska ner och dricka något varmt nu. Så dumt.. TREDJE gången jag har ont i halsen sen jag flyttade till Hamburg. Vad in i helvete liksom? Jag brukar ha halsont när jag blir sjuk, ja.. men inte katten så ofta inpå varandra hela tiden. Är väl inte van vid bakterierna här, haha!

Ska om ca 50 min ta s-bahn och träffa Annika inne i Altona. Vi hade tänkt hitta ett fik.
Sorry moder och fader, jag är för lat och har inte fixat s-bahn kort än så nu måste jag betala 50kr för s-bahnen idag igen, precis som igår. Usch, det är för dyyyyyrt. Måste fan fixa det innan onsdag för då ska jag med ta s-bahnen in till sport und spass och dansa.

Ha en bra lördag, så hörs viiiii.
Hejdå.

Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback