Tillbaka till startsidan

2 december 2010 - Tyskland

Sophias 18-årsdag idag, Grattiiiiiss goding! :D

Min dag började skit. Ahh. Jag gick och la mig väldigt tidigt igår, runt 9 och somnade väl strax därefter, vilket gjorde att jag hade glömt att sätta på alarm. 20 över sju kommer Birte och knackar lite nätt på dörren och frågar om jag inte har lektion första timmen.
Joooooo, det hade jag ju -.-' Ahhh. Stress-skit.
Sen har dagen i skolan bara varit sådär himla bläää. Sport var första lektionen och fan vad kass jag var idag (!!) när vi spelade i lag. Övningarna med Leah gick bra dock - alltid något.
Sen ja, jag vet inte vad jag mer ska säga, det har bara varit blä. Glömde mina tyskaböcker så fick cykla hem och hämta dem i mitttagspausen -yiha..det var inte kul.

Förresten så har det snöat nästan hela dagen idag och det snöar fortfarande. Ser INTE framemot att stiga upp imorgon och möta den kalla kylan påvägen till skolan. Fy fan. Jag hatar att jag inte kan ha körtkort här eller så. Fast å andra sidan så länge jag inte har det så är jag miljövänlig och då kanske jag hjälper till att stoppa istiden som är på väg att komma bara för varenda jävla människa tidigare har gnällt för 1 minusgrader och använder den förbannade bilen och gör det ännu kallare. Ja, det heter global uppvärmningen  - men vad fan har det annars med att göra då? Inte är det så att jordklotet håller på att bli bättre?

Hähä, oh hej suris.. x).. nej jag har faktiskt haft en bra tid efter skolan också. Hade mitt lilla liv på fb i några minuter och prata på tyska och jag vet inte, det kändes la bra.
Nu ska dock surpuppan gå och nanna.

Tjiiiiiing <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback