Tillbaka till startsidan

7 december 2010 - Tyskland

Igår var det nikolaus tag(dag), så jag visar bilder sen på mina skor :D
De senaste dagarna har bara varit helt vanliga, inte något extraordinärt. Men det gör inget!
Idag har det i alla fall varit en bra dag! I skolan var det mycket fjant och sådär, det enda dumma var att vi inte hade någon engelska utan vi skulle bara göra massa uppgifter. Fan, då hade jag kunnat sova 2h längre och gjort de uppgifterna efter skolan -.-, men jaja, glad var jag i alla fall för att Kai körde mig till skolan, så jag tog inte cyklen. Hade jag kämpat mig dit i uppförsbackar, kyla och is med cykeln så hade jag ta mig fasen blivit lack som sören rent!

Har väl inte så mycket mer att säga.
Bilder kommer snart som sagt, ska bara föra över dem till datorn.


Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback