Tillbaka till startsidan

December 2010 - händelsebilder


zirkus mit Birte,Janne und Lenni. 9/12-10


Lennis födelsedagskalas. Jag och Birte gick en runda med hela fadderullan mot en lekplats. Angående snön (?).. det töade och regnade också på morgonen för dagen innan hade vi snö. OCH ja, vi har snö igen, haha. Fast inte lika mycket som ni då. 9/12-10







Det är mig ett himla projekt att hämta en stor gran med en släde, men det var annorlunda och skojsigare än vår plastgran eller hämtning i bil, som tidigare, haha. EN annan annorlunda sak är granen inte är uppe än, den kommer inte upp fråns idag eller på självaste julafton. Det är tydligen så man gör in Deutschland, hm, konstigt^^

var tvungen att ta ett foto på mig själv, nu sådär en bild på sig själv innan sitt enda jullov startar här.Så OJ, här är en egobild, som det heter. Btw, där ser ni lite av min nya, tjocka,rosa vinterjacka. Väldigt rosa in fact. 22/12-10




Julavslutning - frühstück mit die classe. /frukost. 22/12-10


En annan random bild som jag bara måååååste visa!

haha humor, eller vad? Katten hade kräkt så Janne torkade upp det (det är inte så brunt som det ser ut på bilden egentligen, det var blixten och min kamera som är sär) och målade en död katt runt om för att man inte skulle trampa där. Konst på hög nivå! haha^^ 22/12-10


Amanda


Kommentarer
Postat av: Anonym

Rosa is tha shit :D! haha (a) mysiga vinterbilder :)!

och katten var bara hur härlig som x) rita han den på golvet? :P

<3

2010-12-24 @ 11:38:22
URL: http://qazm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback