Tillbaka till startsidan

1 November 2010 - Tyskland

Hoho, så jävla ballt det har varit idag ändå!
Först hade jag inte så stor lust att gå på kören, som vanligt... men efter ett tag så började någon på samma sida som jag flippa ur och löjla sig med sin röst. Oh FAN säger jag bara alltså. Jag kunde verkligen inte sluta skratta och jag kände hur glädjetårarna började samla sig i ögonvrån.. hohoho. Det var så himla kul!
Sen när kören är slut så säger jag mitt första "roliga" misstag i tyskan. "ich bin sooo warm" haha, det betydde samma sak som "ich bin so heiss" tydligen. Härligt.. jag ser att det är en hel skillnad på att säga jag är så varm och jag är så het. Men ehe, tydligen inte. Ojsan xD Rätt ska vara "mir bin so warm". Så nu vet ni det ifall ni vill säga att ni är varma och inte heta när ni åker till Tyskland en VACKER dag! :D
För tro mig.. här är himla vackert. Oavsett årstid skulle jag tro. Här är fuuuullt med löv som har trillat ner och jag nog fan aldrig sett hösten såhär färglad! wii, happydays.

När vi har tagit våra cyklar efter kören så börjar Jule med sitt Borat snack igen (precis som på engelskan idag), hahah så funnniiii! Så jag hakade på lite smått. Och då dyker det upp en stor bil som typ ser sådär lite militärsk ut så jag säger "ooohh ein militarii kaar!" haha, det var sköj x) Säg det själv, och hör hur skoj det låter.. eller så har jag bara dålig humor, men det gör inget i så fall, så länge den gör mig lycklig :)
Efter mycket boratsnack så cyklade vi i alla fall åt vars ett håll mot våra hem. Jag hade en trevlig sista tid i skolan!
Nu väntar dock läxa och mat.
Oh, Ich habe keine lust. I will nicht hauseaufgarben mache.

Men det blir auflauf till mat så jeeeeeeeeeeeej på det :D
Måste gå och äta nu, tjinlilingiiis! :D

Laddar upp några bilder från igår senare ikväll!
Lovelovelove. <3

Kommentarer
Postat av: bella

sv: oj haha tack för svaret :)

skulle vilja åka till tyskland faktiskt :)

2010-11-01 @ 18:14:49
URL: http://belindatjarnberg.blogg.se/
Postat av: eem'

nu fatta jag ju :P! haha



och det var ju oxå ett ganska kul första språk misstag ;P hihi



<3

2010-11-01 @ 18:57:17
URL: http://qazm.blogg.se/
Postat av: bella

sv: på semester :)

kan du tyska förresten :D?

2010-11-01 @ 19:10:07
URL: http://belindatjarnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback