Tillbaka till startsidan

17 november 2010 - Tyskland

Fy vilken natt. Fick så himla ont i magen.
Man hör sig själv dunsa runt och kvida och förvånar sig över att ingen vaknar men är lika så glad över det.
Även förvånande att jag lyckades att inte svimma trots att det var så nära många gånger. Höll låg profil (coolt va?), ne.. menande mer att jag kröp runt på golvet för hade jag rest mig upp så hade jag bara hamnat lika fort på golvet igen med en duns. Började tänka att vatten kunde vara en bra idé, men hur får jag tag på ett glas? kan ju inte stå upp och dricka ur kranen? Hittade en gammal vattenflaska på rummet som jag krälade tilllbaks med till toaletten 1-2-3 STÅ, fyll vatten snabbt - svimmar snart - vattenflaskan halvfull - okej, räcker - stopp, SITT. Drick.
Oh, fy vill aldrig uppleva den känslan mer alltså. Har redan gjort det 3 gånger för mycket. Jag reste mig till en början från sängen för att jag trodde jag skulle kräka sen märkte jag att jag nog då lika så väl kunde svimma. Så... kräka eller svimma? eller båda? Kallsvettades som bara den också. Fan ring en ambulans då, jag står inte ut.

Det dumma i det hela.. Hade somnat och inte stängt av skype. Gissa vem som satt i andra delen och blev orolig av det den såg och inte fick någon respons mer är kvidande då och då, ca runt klockan 3-4 på natten? (vet inte när den vakna)
Uh, det blev bättre runt fem tiden (tack vare ipren<3) men kände inte att det var skoldags för mig idag eftersom jag inte hade sovit mer än 2-3h.

Förresten det är ju inget allvarligt, det krävs vanligtvis bara en ipren, men när den inte har börjat verka eller så, så undrar man vafan man har klagat på när man har lite huvudvärk och halsont.

Nu mår jag inte prima, men det funkar. Fan, så trött jag är också.
Ja,ja, jag hoppas det blir ännu bättre senare för det är bestämt att jag skall träffa Annika idag. Men vi får se. Tjingis.



Kommentarer
Postat av: Eliot

Usch ja, det låter som första dagen på min tid i månaden :o

sist låg jag på golvet i 6 timmar och grät och skrek för jag kunde inte nå någon på telefon och jag kunde inte komma upp på knä till att hämta alvedon heller :(

Hoppas du måst bättre snart <3

2010-11-17 @ 13:53:13
URL: http://blomsterbarn.weebly.com/
Postat av: Anonym

usch låter inte alls kul ju! :(

hoppas verkligen att du känner dig bättre!

2010-11-17 @ 16:46:18
URL: http://qazm.blogg.se/
Postat av: Helen`s Fashion

Hei Fin Blogg:)

Har du lyst til å få masse flere lesere på bloggen din? Klart det:)) hvem vil ikke det.

Her er en link til en side som du kan registrere deg gratis og ingen forpliktelser eller reklame.



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=helensaevik



Det funker, bloggen min fikk mange flere lesere iløpet av kun få dager:)) Dette bør du prøve:)

Ta deg gjerne en tur innom bloggen min også:)

Takk:=)

2010-11-18 @ 18:40:13
URL: http://helensaevik.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback