Tillbaka till startsidan

19 November 2010 - Tyskland

Okej, detta får gå lite snabbt, jag vet inte riktigt när jag blir upphämtad. Så i alla fall,
Idag är det Birtes födelsedag! GRATTIS :D
Gud så trött jag var i skolan idag bara för att jag hade gått upp ca 15 min tidigare, haha, så löjligt.
Birte fick i alla fall ljuslycktor, eller vad man ska kalla det. (kan ta foto på de en dag och visa) De hade jag fxat till själv med papper, klister och glas från ikea, hihi. Sen fick hon även en pizzaslicer  (+ ljuslycktorna då) av mig tillsammans med Lenni.

Skolan var helt okej, jag hämtade upp en nyckel som Jorun hade tappat för längesedan och satt och översatte text på tyskan. Biologin gick mest ut på att klippa idag. Förskola ja tack :)

Kvällen blir som så att Annikas värdmamma snart hämtar upp mig och sen åker vi till en kyrka där det är skandinaviskt tema. Annika sa att man kude köpa svenska saker där också och träffa svenska männsikor, so why not? :) *klappar till nåra personer här med kansske... hihi*
Sen så blir det mat och så i Altona med Annika, hennes värdmamma,äldre värdsyster- värdsysterns pojkvän, och någon 5 åring, och kanske fler, minns inte riktigt. Ska nog bli trevligt i alla fall :D!

Ha en superbra fredag! Nu ska jag mummsa i mig mat snabbt.
Tjoooo! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback