Tillbaka till startsidan

2 november 2010 - Tyskland

Hallå, hallå finisar.

Vet inte ifall ni har hittat in till Emelies blogg någon gång (genom att kolla på mina kommentarer), men i alla fall där har ni länken för det första, hihi.. och för det andra så har hon börjat skriva om sina blivande tatueringar och bla. om den som hon funderar över att göra i mars!!! :D

Nu är det ju så att jag har med funderat länge över det här med tatuering.. och jag har 3st på "lager", men 2 av de har jag inte klurat ut riktigt än. Den ena klurade jag dock ut på en lektion, hehe.. ja, jo.. skolan är inte alltför motiverande ibland.
Hur som helst så är jag väldigt sugen på att göra den, men har ingen aning om när. Vet inte ens hur mycket det kostar, men den är itne så stor så borde typ inte kosta så mycket? Vet inte heller om jag ska vänta tills jag kommer tillbaks till Sverige..? men på något sätt så vill jag nog göra den här i alla fall, för av att göra denna resa jag gör så har jag lärt mig så mycket och min anledning till att sätta ditt tatueringen känns extra stark jämtemot vad den hade gjort ifall jag inte hade åkt.
Alltså kopplas tatueringen till detta året, så då borde jag ju göra den med under detta år? Typ julklapp till mig själv eller så gör jag den i slutet av året? Äsch, vi får se!

Hur som helst.. tatueringen ska inte vara mer än ett oifyllt hjärta som jag ska placera i/på höger (tror jag)öra, där man på denna bilden (titta nedan) kan pierca en Rook.

Betydelse för mig:
Symboliserar att jag lyssnar på mina medmänniskor med mitt hjärta och handlar därefter, samt att jag lyssnar på mitt hjärta när det kommer till att göra större val i livet. Ingen poäng att följa vad alla andra tycker är rätt. Man har en chans, man har ett liv, lev det på ditt sätt då.

Så där fick ni veta det också, tack vare inspiration om att berätta det ifrån Emelie, ;)

Om min dag idag då... I skolan hände det väl inte särskilt mycket, var som vilken vanligt dag som helst. På historian hade jag tråkigt som bara den så jag började räkna lite på mitt år här. Vill ni veta en sjuk sak egentligen? Den 7 november (alltså snart!) så har ni inte sett mig i levande form på exakt 100 dagar (!!) hojajaoo!
Fan, jag tycker endå tiden har gått rätt snabbt x).. trots dess nedgångar, hähä.

Efter skolan idag åkte jag ner och printade ut mer bilder. Mestadels från Halloweenkvällen, som nu ska in i min årsbok, men även 3 bilder på robin och troubadours. 1 på only him och 2 på allihopa. Den på bara han och en av de andra hamnade i min fönsterkarm.
Wiii, jag måste snart till ikea och köpa mer ramar osv, har fler bilder som ska in i ramar! Bla. bilderna som Emelie gav mig i födelsedagspresent! Men det fanns inga färglada (som jag vill ha), där jag var idag, så ikea måste ju ha några nice ramar som jag kan köpa till de bilderna! Ikea in my heart!

Ska sätta på en tjejfilm nu hade jag tänkt (om jag hittar den på surf). Tretton snart trettio. Minns att jag såg den för flera år sedan och när jag var runt och kollade på hemsidor för ett tag sedan så dök den upp och jag blev sugen på att se den igen. Håll tummarna för att den finns på surf!
Efter det blir det plugg.. jipppi.. hehe.

Gooodbaaaaajj <3

Amanda

Kommentarer
Postat av: eem'

http://tv.blinkx.com/ är annars en annan sida du kan kolla på :) där får du oxå massa olika förslag på var du kan se :D



vad kul att jag inspirerade dig ;) och jag tror att den tatueringen kommer bli duktigt snygg! och som jag sagt, betydelsen är stor och den kommer betyda mycket! Jag tror nog att du ska göra den i Tyskland men att du kollar upp ett BRA ställe :P men för som du själv skrev så har det ju med detta året att göra och så, så ja :)



Svar på din kommentar så tänkte jag precis som du skrev; strenght for today på vänster och sen på höger hope for tomorrow :)

Och det med philips tv.. han har typ bott här hemma efter det med farmor, för jag ville inte åka ifrån pappa riktigt så det har bara blivit så. vi är alltid här och han vill nörda sig med sina tv spel så han flytta hit tv och ps3 :P

2010-11-02 @ 17:09:59
URL: http://qazm.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.movie2k.com/ är en annan kom jag oxå :)

2010-11-02 @ 19:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback