Tillbaka till startsidan

21 november 2010 - Tyskland

Hejhej.

Igår var jag och Annika återigen på kyrkornas julmarknader!
Tanken var att vi skulle gå runt och shoppa lite till efter det i vanliga affärer, men jag vet inte vad som hände med det, haha.
Vi bestämde oss för att se bio. Ähum, hur svårt kan det vara? tydligen jättesvårt... åh -.-, jaja det blev i alla fall en film. Stichtag, ja på tyska. Kl 11.10, wohaaa.. ja, vi räknade ju inte med att reklamen ska vara i 40 min heller, så ne vi såg inte så mycket av filmen för då skulle vi inte kunna ta oss hem med s-bahn och sådär.
Min s-bahn klydda som fan, jag visste inte var jag skulle ta vägen, men det löste sig tillslut. När jag sen skulle hitta bussstationen i blankenese hade jag glömt vilket nummer jag skulle ta, och precis när jag kommer på det så ser jag min buss köra, härligt...
jag gick hem, tog kanske 30min? men det var inte så farligt, jag hade Robin på tråden för att jag inte skulle bli skrämd av mörkret och jag ville inte ringa och väcka de andra så de skulle hämta mig och så, trots att jag vet att de har sagt att jag mer än gärna får göra det. Men nej, jag ville klara det själv igår. Tror det var viktigt för mig fast att jag flippade några sekunder på systemet, hehe.
Men ja, hem kom jag ju!
Sov till 13.00 idag. FYY, har typ aldrig hänt förut o.O, jag vet att när jag sover hos Robin så får jag dra mig själv upp för att jag inte vill sova så länge men lätt kan göra det för att han inte har fönster där. Idag hade jag liksom gardinerna för fönsterna och när jag har det så blir det som jag är i ett björnbo - gå i ide liksom. Sen så känner man sig rent tung när man vaknar och man vill inte gå upp men känner endå att faaaan klockan är mycket. UPP. NU.

idag har jag bara slappat och gjort läxa. Inget märkvärdigt. Har inte haft hemlängtan idag i allafall. Yej :)
Tjingiiislingisss.


Amanda

Kommentarer
Postat av: eem'

11.10? blev förvirrad :P på morgonen eller på kvällen? för det var väl antagligen på natten du prata med robin? :P



Sv: Ja men eller hur!!



Haha ja, man blir det! jag tänkte se om ajg kan ominstalera min data för den är jätte seg så jag kolla igenom allt jag hade :)! haha! och ja man blir gllla D



kommer inte ihåg vad det blev x) tror det var den dagen jag gjorde pasta och pasta sås om jag inte minns fel :P :)



Jag längtar oxå efter snö men inte kyla x) vill inte ha julafton dock :( Alex kommer nog ha flyttat då och firar inte jul hemma, marcus sitter antagligen inne och vi har firat jul med farmor de senaste 4 åren så det lär bli äckligt tomt :'(

2010-11-21 @ 23:02:48
URL: http://qazm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback