Tillbaka till startsidan

23 november 2010 - Tyskland

Idag har det snöat i Hamburg minsann!
Jag satt på lektionen och kollade ut genom fönstret och bara: O_O! Var inte alls beredd på snö idag, haha.
Ingen snö lägger sig men det är fint att kolla på.

Min första lektion idag var engelska och jag gjorde mitt första riktiga prov här. Uhää. Jag tror nog det var lite svårt? Men är inte riktigt säker. Kanske bara jag som var dum i huvudet, haha.
Ja,ja, har släppt det faktiskt. Det får gå hur det gick, kan ju inte göra mer nu direkt, eller hur?
Fick reda på i historia att vi skulle göra ett arbete och sen ska vi presentera det inför klassen. Jag kan göra det på både engelska och tyska av läraren. Für ihm es ist egal. Så jag ska börja på tyska och sen får jag lov att prata engelska när det inte går mer. Nervös? Vet faktiskt inte O_o Ska jag ta det positivt? - att jag inte höll på att dö när jag fick reda på det?
Ja,ja, egal. Nach der schule åkte jag till Lidl och handlade lite tandkräm och sådant shit.

Var för ca en timme sedan med Birte och Lennart på Elbe-einkaufcetrum, och skulle se om jag hittade någon jacka. Det gjorde jag inte men Lennart gjorde. Gud så härlig jacka han hittade!
Fick typ för första gången i mitt liv också höra att jag har små ögon, haha.. gissa vad det var i sammband med?
"håller du på att bli sjuk igen? du har små ögon" Haha, är det mitt tecken för när jag inte är mig själv - att mina gloögon krymper? xD Kan kanske stämma när man tänker efter.
Förresten så hade jag huvudvärk så ja, allt var inte helt okaaaaj. Men det kanske blir logiskt då? Kanske därför man har så ofta ont i hvuudet? för man har gloögon så man uppmärksammar mer än vanligt i omvärlden och det blir för mycket med ljus och rörelse för hjärnan och för att sen stänga ute det när väl smärtan smyger sig på så drar man ihop dem lite. Ibland medveten, ibland inte.
äsch, fan vilket pladder alltså -.-... sorry!

Mamma & pappa jag har kanske hittat en vinterjacka på internet! Men jag har en fråga, för jag är så himla dåligt på att veta vad som är varmt och inte och jag har liksom INGEN lust att frysa i vinter!!!
Så ifall en  jacka är gjord av 100% polyamid, är den då varm?
en bild på den:

Milk Jacket SEK 999, Björkvin - NELLY.COM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback