Tillbaka till startsidan

29 november 2010 - Tyskland

Har mått lite si så dääär idag. Morgonen var det lite för mycket tankar men sen gick det bättre när jag väl kom till skolan.
Vi hade ingen riktigt religion idag eftersom vår lärare var sjuk. Två vikaries kom men de hade inga uppgifter så folk spelade istället och sådär. Jag och Isabelle kollade på när tjejorna bakom oss spelade. Det var roligt, hehe, fast inte så roligt att jag ville vara med och spela trots att jag fick frågan, haha.

På engelskan fick vi tillbaks engelskprovet. 3+ Inget att skryta med direkt, men vad katten.. det var i alla fall ingen 5a eller 6a. Och sen så fick Jule 2- (vilket i mitt huvud låter mycket bättre) men hon hade bara 3,5 poäng mer än mig liksom. Aja, oh well.
Fick rätt mycket läxa idag och jag kan tyvärr inte göra en för jag inte har någon dum bokfan eftersom någron/några i klassen tjuvar mina. Härligt. Jag menar okej.. där finns en låda med böcker i utan namn, betyder det då att det är fritt fram?! Ofta det skulle finnas en låda med alla böcker - "upphittna böcker i klassrummet" - eller vadå liksom?
Jaaajaaa.
Ska pysa.

Ska runt 7-tiden med Janne, Kai och Andy till reeperbahn och säga hej till Inga som jobbar. Hon säljer glögg så vi får det gratis. Inte för att jag vill ha, men man kan ju alltid smaka.

Okej, das war alles.
tjing.

Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback