Tillbaka till startsidan

Önskelista

Ja, mamma & pappa. Detta inlägget blir ju för er, för att ni ska få lättare att hitta julklappar till mig.. snällt va ;)?
Usch, pyton så egoistiskt det lät x).. men jag vet att ni har undrat vad jag önska mig tidigare, så here we have a list
:


Sällskapsspel.


Leggins och knästrumpor med detaljer. Spanna in nelly.com där finns massamassa.


Nya mysiga tofflor för mina kalla fötter. (tack pappa för det. Vet att du har dina kalla fötter kvar, men jag tackar för generna! :) )


en svart lite fluga och en smal svart slips. (ja, jag är fortfarande er dotter)


Armband. Speciellt de i dessa i denna stil eller typ flätade.


skjortor - är det killskjortor ska de vara rutiga så man kan typ använda de som cardingans. Jeansskjorta mer figursydd.


Skärp. det första är även fint i konjakfärg :)


Love my way boxen. säsong 1 blir nog bra isf.


film. Bara för att det var den första filmen jag och Robin såg ensamma tillsammans och garva sönder oss åt. hihi.


Såååå.. nu har ni många valmöjligheter ;D!!
Tjingilingiiis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback