Tillbaka till startsidan

November pictures


Jule - ein tag in der schule

Pysslade ihop Birtes present en dag. - (ska föreställa ljuslycktor)

Var glad över att jag inte misslyckades med presenten.

Jag torkar bara min kläder ifall ni undrar över bakgrunden. Mitt hår har faktiskt blivit rätt långt har jag insett.


Han är söt, men vad gör han där?



vintern smög sig på

och nu är den här. Lagom till första advent! Måste dock säga att det är dubbelt så mysigt än vad det ser ut på de här bilderna. Kunde inte fånga alla snöflingor som föll och sådär på foto :(... men senare så!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mysigt allt ser ut :D

2010-11-26 @ 17:36:51
URL: http://qazm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback