Tillbaka till startsidan

Något extra från den speciella oktobern som sker vart *några siffror* år..

Här har ni några bilder på eh..ja, lite blandat. Något nytt jag har köpt, något jag har fått, osv. Jag har egentligen fler bilder och visa.. men när man fotar med systemkamera så tar det år och ladda upp, och det tålamodet känner jag inte att jag har. Hä,hä :)


från H&M, 10£
och två andra saker om bilden. - jag hade tråkigt en dag därav den ena blåa tånaglen medan de resterande är rosa. (den är alltså inte illa däran)
- det ser även säret ut med att mina tår hoppar långt utifrån skon. De passar mig faktiskt x)


nytt linne och nya leggins. Ja, ursäkta redigeringen av bilden.. men jag kände att jag ville göra den smålustig och allmänt ologisk med färger och skärpa.


Några av mina nya ringar. Miiiijaoou.



Jag har köpt en ko. kooolt va?


Fast jag hade aldrig varit den bästa systern om jag inte hade haft de bästa bröderna som har gjort mina livsdagar till rosor med små törner då och då! Me love you both!


(ej klar.. ska fixa på fler hjärtan på &:et och R:et!!)
Detta får i alla fall symbolisera "vi:et" under några månder framöver. Hjärtana för kärleken som ges och tas och guldet för att det är guldvärt och för att HAN är guldvärd samtidigt som han får mig att känna mig guldvärd. Lite smarttänkt sådär.



min "årsbok" som jag bl.a. fick av Jensen! Mycket, mycket tacksam!


Det kommer att komma fler bilder på annat.
lingtjinglon :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback